Смотрели 241 раз241
Оставить
комментарий
0
Зачем тестировать продающий текст?

Навіщо тестувати текст, що продає?

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Поки що оцінок немає)
Loading...


Скласти текст, що продає, – тільки половина успіху. Він повинен працювати на вашу компанію з максимальним ефектом і сприяти збільшенню продажів. Що для цього потрібно? Тестування! Більш ніж 80% інфобізнесменів і підприємців забуває тестувати свої тексти, що продають, а даремно! Спліт-тестування допоможе зрозуміти, що працює не так і що з цим робити. Це чудовий інструмент, котрий допоможе грамотно розпорядитися грошима й не витратити їх даремно.
 
Текст, що продає, на перший погляд, складений правильно, але продажі не спостерігаються? Отже, текст не протестований.
 
Тестування текстів, що продають, дозволяє:

  • – отримати достовірні результати для збільшення продажів;
  • – займатися успішним бізнесом;
  • – дізнатися, чи правильно вибрано заголовок, слоган, коди, ключові слова в тексті і т. п.

 

Як тестувати текст, що продає?

 
Тестувати текст, що продає, не важко. Для отримання об’єктивної оцінки запропонуйте своїм друзям, колегам чи цільовій аудиторії ознайомитися з текстом. Нехай вони допоможуть виявити ті моменти, які їх більше за все насторожують, дивують у тексті. Є зауваження? Текст здався непереконливим, шаблонним? Отже, потрібно внести відповідні корективи!
 
Після запуску трафіку рекомендується використовувати популярні безкоштовні сервіси Яндекс.Метрик і Google Analytics. Розмістивши текстовий контент, що продає, на сторінці, уважно поспостерігайте у вищезазначених сервісах за поведінкою відвідувачів. Особливу увагу закцентуйте на кліках, прокрутці та переходах. Є динаміка?
 

Які елементи тексту, що продає, потрібно тестувати?

 

Таких елементів шість:

  • • заголовок і підзаголовок;
  • • вступний абзац;
  • • офер;
  • • бонуси;
  • • обмеження;
  • • спонукання.

 

Заголовок і підзаголовки
 
Заголовок і підзаголовки не мають бути занадто довгими. Оптимальна кількість слів – 3-6. Вони повинні бути лаконічними, помітними, чіткими. Перш ніж читати текст, людина одразу кидає свій погляд на заголовок. Вона одразу оцінює його й вирішує, йти їй далі чи ні. У такому разі варто пам’ятати про всім відоме прислів’я: «Як корабель назвеш, так він і попливе». Дійсно, якщо заголовок «сухий», типовий, то він навряд чи приверне увагу користувачів.
 
До вибору заголовка потрібно поставитись з особливою увагою і відповідальністю. Краще за все скласти одразу декілька варіантів і протестувати їх на своїй цільовій аудиторії, а в результаті обрати той, що найбільше привабив користувачів.
 
Вступний абзац тексту
 
Вступна частина повинна спонукати людину читати далі, тому вступний текст краще зробити таким, що «чіпляє» та інтригує.
 
Офер чи конкретна пропозиція
 
Текст, що продає, має інформувати людей про вигідні пропозиції, які повинні бути для них заманливими. Маються на увазі знижки, акції, бонуси, гарантія повернення грошей чи якась приваблива торгова пропозиція. Бажано протестувати декілька варіантів офтерів через Яндекс.Метрик.
 
Оффер
 
Бонуси
 
Текст, що продає, повинен пропонувати людям корисні бонуси. Варто відмітити, що конверсія багато в чому залежить від цінності бонусів та їх описів. Краще, якщо з кожним бонусом вказуватиметься ціна.

 
Обмеження
 
Для того щоб люди якомога швидше реагували на вашу пропозицію, потрібно її обмежити. Але робити обмеження потрібно дуже обережно, щоби цільова аудиторія на нього зреагувала, а не проігнорувала.
 
Спонукання
 
У кінці тексту обов’язково має бути спонукання до дії, інакше потенційний клієнт забуде, що від нього вимагається. Прикладами спонукання можуть бути слова: купити, завантажити, підписатися, зареєструватися і т. д. Вдалим варіантом буде спонукання + обмеження.
 
CTA
 
Постарайтеся скласти таку пропозицію, від якої людині не захочеться відмовитися. Порада: можна повторити офтер!
 
Вдалий текст, що продає, одразу викликає в цільової аудиторії увагу, бажання, цікавість і дію.
 
Грамотне тестування текстів, що продають, дозволить вашому бізнесові залишатися рентабельним і рухатися лише вперед, переганяючи конкурентів!