Смотрели 391 раз391
Оставить
комментарий
0
Зачем нужен контент-маркетинг для интернет-магазинов, или как продать эмоции?

Навіщо потрібен контент-маркетинг для інтернет-магазинів, або як продати емоції

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Поки що оцінок немає)
Loading...

Якщо хочете займатися продажами й продавати товари чи послуги через інтернет-ресурс, то без грамотного контент-маркетингу просто не обійтися. Він допомагає зацікавити людей, і в них виникає велике бажання замовити у вас продукцію.
 
Суть контент-маркетингу чітко описана в одній цитаті, де зазначається, що потрібно навчитися віддавати, але при цьому не чекати на віддачу. Якщо ви зробили подарунок, вам не зобов’язані також його дарувати. Але якщо ви підготували чудовий подарунок від усієї душі, то люди також захочуть відповісти вам тим самим і не залишаться осторонь.
 
Грубою помилкою багатьох розробників є явний акцент виключно на дизайні веб-сайту. А як же контент? А про нього думають уже насамкінець, і то приділяють йому замало уваги. Правильно організований контент-маркетинг – ось що подарує вам клієнтів за короткий строк і стане максимально ефективним.
 
Контент-маркетинг стає модним і затребуваним. Він спонукає людину зацікавитися товаром, тому шанси на здійснення покупки зростають. Якщо хочете, аби клієнти приходили на ваш сайт самі й ви не витрачали час на його пошук, потрібно правильно організувати контент-маркетинг, а в цьому допоможе корисний і цікавий контент. Він повинен бути зрозумілий, читабельний і приємний. Він обов’язково має викликати позитивні емоції, і дуже скоро ваш інтернет-магазин завоює добру репутацію й стане конкурентоспроможним.
 
→ Пам’ятайте! Якщо запропонований товар у вашому інтернет-магазині людині не цікавий, то вона не захоче затриматися на вашому сайті.
 
Зачем нужен контент-маркетинг для интернет-магазинов, или как продать эмоции?
 
Сьогодні лідери ринку використовують грамотні прийоми контент-маркетингу.

  • • Так, наприклад, у популярному інтернет-магазині «Алло» можна побачити цікаві та змістовні описи й огляди товарів. Вони допомагають дізнатися про продукцію все найнеобхідніше та оцінити її. В оглядах можна знайти немало професійних зображень від виробника і з точністю розглянути пропонований продукт. Такі огляди мають посилання на товар у магазині, але їх не можна назвати рекламними.
  • • Інтернет-магазин «Розетка» також використовує явний контент-маркетинг. На сайті запропоновано безліч статей, новин, відеоматеріалів, і все це одразу приваблює велику аудиторію.

 
На подібних сайтах завжди можна знайти максимум цікавої інформації.
 
Грамотний користувач інтернету знає, як знаходити товар в інтернеті, а таких досвідчених користувачів зараз багато.
 
Багаточисельні дослідження показали, що більшість інтернет-користувачів, що хоче придбати товар віртуальним способом, спочатку шукає інформацію про нього й лише тоді його купує. Наприклад, щоби придбати пральну машину через інтернет, ми повинні дізнатися все про особливості тої чи іншої моделі та зіставити їх з нашими перевагами. Стаття про товар має бути максимально корисною та актуальною для користувача, аби він не захотів звернутися до іншого онлайн-магазину й купити пральну машину там.
 
Західні спеціалісти назвали цей тренд narrative retailing. Він означає, що потенційний покупець повинен миттєво зацікавитися вашою продукцією. У статті можна привести факти, аналіз, описати переваги та недоліки. Описи мають бути також у чомусь несподіваними й дивовижними для клієнта, але, звичайно, правдоподібними.
 
→ Ділитися з аудиторією корисним контентом дуже вигідно.
 

Навіщо ще потрібен контент-маркетинг інтернет-магазину?

 
При ретельному аналізі описів товарів у різноманітних віртуальних магазинах можна сміливо зазначити, що багато з них ідентичні, хоч і написані різними фразами. Копірайтери пишуть про товар унікальні тексти, але вони нічим не привабливі для клієнта. Фрази заїжджені й шаблонні.
 
Професійний копірайтер повинен додати до опису деякий креатив, доповнити його творчим підтекстом, звичайно, все це має бути в міру. Це можуть бути підзаголовки опису чи весь текст, загалом, краще, щоб текст не був шаблонний і сумний.
 
Якщо потрібно підготувати описи товару для невеликого інтернет-магазину, скласти корисні описи – завдання досить просте та реальне.

 

На що люди звертають увагу при виборі товару в інтернет-магазині?

 
Зачем нужен контент-маркетинг для интернет-магазинов, или как продать эмоции?
 
Зовсім нещодавно дослідницьке агентство 4Service Group організувало цікаве опитування серед великої кількості шопоголіків, які купують товар в інтернет-магазинах. Було поставлено питання, які критерії впливають на покупку продукції та оформлення замовлення.
 
На першому місці – зручність оформлення замовлення й оплати, на другому – наявність відгуків, на третьому – комфортний пошук товару.
 
Зауважте, що користувачі позначили критерії вибору не інтернет-магазину, а виділили конкретні причини, які спонукають їх замовити продукцію в тому чи іншому онлайн-магазині.
 
• Спеціалісти впевнені, що цікавий контент може змінювати поведінку користувачів. У багатьох людей уже є свої сайти-фаворити, на яких вони хочуть робити покупки й не бажають їм зраджувати. І така поведінка обумовлена не тільки мінімальними ціновими тарифами. Там, скоріше за все, є корисні огляди, якісні фото та стильний дизайн.
 
• До речі, на заході інтернет-магазини дещо відрізняються від звичайних. Вони ілюстровані, яскраві, і тим самим привабливі для користувачів. На такому сайті хочеться затриматися й ознайомитися з його інтерактивним змістом.
 
Можливості контент-маркетингу активно використовуються в інтернет-магазинах, пов’язаних з модою і стилем життя.
 
Спеціалісти радять не боятися експериментів, адже буває важко передбачити, який контент сподобається користувачеві більше: освітній чи емоційний.
 
• Емоційне враження від покупки – ось що так важливо для покупця!
 
Можна завести блог, адже він є вдалим майданчиком для експериментів. Тут важко припуститися помилки, а формат і специфіка контенту допоможуть отримати бажаний ефект. Блог являє собою джерело інформації для соціальних мереж, поштових розсилань для багатьох комунікаційних інструментів взаємодії з користувачами.
 
• Важливо не плутати контент-маркетинг із рекламою. Перш за все, він надає інформацію, яка сама по собі корисна. Інформація повинна бути ненав’язливою й дуже цікавою.
 
Якісний контент демонструє цікавість інтернет-магазину до покупця, тим самим здобуваючи його увагу. Це певний показник обслуговування в інтернеті, адже, погодьтесь, що люди не хочуть, аби ними маніпулювали й силою змушували купити товар. Набагато приємніше отримати всі відповіді на питання в режимі офлайн, адже так легше, простіше, комфортніше.
 
Компанія «Єва» створила клуб «Щаслива мама». Він допомагає молодим матусям отримувати розумні поради й цінні рекомендації з різноманітних напрямків. Тут не важко здогадатися, що цей клуб був створений не випадково, і його мета – продати конкретну групу товару. Але в цих статтях ви не побачите відкритих спонукань до покупки лише в магазині «Єва».
 
Багато компаній намагається реалізувати аналогічні проекти. Контент-маркетинг – важлива стратегія для SEO-просування. Вона дозволяє зробити бренд компанії впізнаваним і популярним. Умовами для ефективної оптимізації є такі, як грамотні та унікальні статті, релевантність контенту, тайтли й ключі в тексті.
 

Навіщо необхідний контент-маркетинг: висновки

 

  • – аналізує потреби та інтереси покупців;
  • – сприяє збільшенню продажів і пошуку нових клієнтів;
  • – підвищує довіру та цікавість користувачів;
  • – вступає у зв’язок з аудиторією та спонукає до зворотного зв’язку;
  • – впливає на зростання конверсії й виводить компанію на новий рівень.

 

Контент-маркетинг повинен спонукати користувача до цільових дій. Такий стратегічний підхід до створення продуктів працює на благо інтернет-магазину.