Смотрели 274 раз274
Оставить
комментарий
0
Самые распространенные ошибки при оптимизации контента сайта

Найпоширеніші помилки при оптимізації контенту сайту

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Поки що оцінок немає)
Loading...


Завдання SEO-спеціалістів – приділяти максимум уваги контенту й не припускатися ніяких помилок при його створенні. Якщо контент буде оформлений грамотно і текст буде якісним та цікавим, тоді в сайту є хороші шанси для активного просування.
 
Пошукова система обов’язково буде відсіювати сайти, оснащені неякісним контентом.
 

5 помилок, яких не можна припускатися оптимізаторам

 
Пошукові системи працюють дуже педантично і знають, які веб-ресурси пропонувати користувачам, а які ні. Багато сайтів пошуковики просто ігнорують, тому користувачам знайти їх дуже важко. Це пов’язано з такими причинами:
 
1. Контент з низькою унікальністю.
 
Унікальний контент відіграє дуже важливу роль при оптимізації будь-якого інтернет-ресурсу. Чим вища унікальність, тим швидше просувається сайт. Деякі власники сайтів взагалі не морочаться над контентом, вони сміливо копіюють його в інших сайтів. Навіть сеошник-початківець знає, що копіпаст чужих текстів – це погані наслідки для веб-ресурсу.
Пошуковики дуже негативно ставитимуться до таких дій і робитимуть все, щоб сайт випав з індексу.
 
Запам’ятайте, так вчиняють неграмотні люди, які уявлення не мають про наслідки таких дій! Тексти-плагіати не принесуть успіху вашому сайтові! Найкращим рішенням стане пошук професійного копірайтера чи рерайтера, який зможе підготувати для вашого сайту унікальні, корисні й читабельні тексти.
 
Для перевірки унікальності тексту існує багато хороших програм. Деякі з них працюють в онлайн-режимі.
 

Популярні сервіси для перевірки унікальності

 

  • • miratools. ru. Ця програма розроблена контентною біржею Miralinks. Вона майже безкоштовна. Завдяки демо-версії можна зробити перевірку не більше 10 текстів на добу певних обсягів. Завдяки платній версії можна одразу перевірити декілька об’ємних текстів.
  • • text.ru. Один із найпопулярніших сервісів для перевірки унікальності текстового контенту. Він абсолютно безкоштовний. Завдяки йому можливо дізнатися не тільки відсоток унікальності тексту, а й перевірити його на орфографію. Мабуть, єдиним мінусом text.ru є те, що без реєстрації текст перевіряється довго, доводиться чекати своєї черги, поки інші користувачі перевірять свій контент.
  • • copyscape.com. Такий сервіс дозволяє перевірити унікальність як російського тексту, так і англомовного. Текст перевіряється лише за URL. Це означає, що ті тексти, які не викладені в мережу, перевірятися не будуть.

 

Самые распространенные ошибки при оптимизации контента сайта
 

Популярні утиліти для перевірки унікальності

 

  • • Advego Plagiatus. Мабуть, найзатребуваніша утиліта для перевірки унікальності. Вона створена контентною біржою Advego. За її допомогою можна перевірити текстовий контент в окремому вікні та за URL. Вона надає джерела вкраденого тексту.
  • • Etxt антиплагіат. Ця утиліта показує шматки тексту з поганою унікальністю й виділяє їх різними кольорами. Можна здійснити пакетну перевірку.

 

Яким ще способом можна перевірити унікальність?

 
Пропонуємо ще один універсальний варіант перевірки контенту на унікальність.

  1. 1. Відкрити будь-яку пошукову систему і вставити в неї частину тексту (у лапках) без розділових знаків. Якщо пошуковик знайшов повну відповідність, то цей шматок тексту неунікальний.
  2. 2. Використання синонімайзерів – також заняття даремне, оскільки такі програми не здатні якісно унікалізувати текст.

 

2. Недолік чи надлишок ключових слів у тексті сторінки.
 
Недосвідчені сеошники забувають чи навіть не знають про те, що потрібно дотримуватися правильної щільності входження ключових слів. Вони штучно вставляють слова в текст, і, як результат, сторінки погано ранжуються. У тексті не повинен бути перебір ключовиків. Їх потрібно грамотно «розкидати» в тексті, інакше такий контент буде «нудним» і відштовхуватиме користувачів.
 
Важко визначити оптимальну щільність ключовиків, адже все залежить від конкретної ситуації. Але є один легкий спосіб – заглянути на сайти конкурентів з ТОПу. На них можна побачити обсяг тексту і кількість ключових входжень у тексті. «Сприятливою» щільністю ключових слів вважається приблизно 3-8%. Щоб перевірити щільність ключовиків, можна скористатися зручною програмою Yazzle.
 
Пам’ятайте, що ключі повинні бути вставлені в текст гармонійно!
 
3. Неграмотна структура тексту
 
Аналізуючи сайти, нескладно помітити, що більшість з них оснащена нечитабельними й неправильно оформленими текстами. Їхня структура не має абзаців, підзаголовків і списків. Такі тексти рідко дочитують до кінця. Як правило, їх взагалі не читають.
 
Краще, якщо в перших заголовках будуть ключові слова. Коли дотримуватися цього правила, можна значно покращити релевантність сторінки.
 
4. Занадто об’ємні тексти
 
Як показує практика, великі тексти практично ніхто не читає. Краще, якщо текст буде лаконічний, інформативний і в ньому не буде «води».
Якщо сеошники припускаються хоча б однієї з вищеперерахованих помилок, то це негативно позначиться на просуванні сайту.
 
→ «Не вкради текст» – це основне оптимізаторське правило, про яке завжди варто пам’ятати!
 
→ Тексти з низькою унікальністю даремні для просування! Що робити? Їх потрібно написати знову чи зробити грамотний рерайт, і тим самим домогтися чудової унікальності.
 
→ Щоби покращити сприйняття інформації, варто пам’ятати про те, аби вона була правильно структурована.
 
Якісний контент – запорука успішного інтернет-ресурсу!