Смотрели 359 раз359
Оставить
комментарий
0
Продающий и рекламный текст: сходства и отличия

Рекламний і текст, що продає: спільне й відмінне

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Поки що оцінок немає)
Loading...

Як часто нам доводиться чути про рекламні й тексти, що продають. Їх плутають між собою та не можуть не кінця зрозуміти їхні головні відмінності. Багато хто вважає ці назви повними синонімами.
 
Звичайно, ці два види тексту вирішують схожі завдання, хоча й мають деякі відмінності. Для копірайтера дуже важливо розуміти та враховувати їх.
 

Рекламний і текст, що продає не одне й те ж

 
 Текст, що продає
 
Мета продати товар/послугу негайно, не відкладаючи на потім.
 
Особливості:

  • – використовує лише достовірну інформацію;
  • – спонукає до дій;
  • – застосовує цілий комплекс «технік, що продають»;
  • – менш витратний і приносить моментальний прибуток.

 
Текст, що продає, використовується в рекламних статтях у журналах, буклетах, листівках, у соціальних мережах, в інтернет-магазинах, електронних листах, комерційних пропозиціях.
 
Продающий текст
 
Рекламний текст

Мета: інформування клієнта про появу якоїсь послуги чи товару.
 
Особливості:

  • – інформація може бути прикрашеною;
  • – спонукання до дії необов’язкове;
  • – ненав’язливо розповідає про переваги послуги чи товару, показуючи продукцію в більш вигідному світлі перед потенційним покупцем.

 
Рекламний текст використовується в друкованих ЗМІ, в інтернет-магазинах.
 
Рекламный текст
 
Схожість рекламного й тексту, що продає створюється виключно для стимуляції продажів.
 
Написати рекламний текст – це одне, а зробити так, щоби він вплинув на потенційних клієнтів і вони захотіли скористатися вашими пропозиціями – зовсім інше.
 
Текст, що продає, повинен бути складений так, щоб людина поставила собі питання: чим ці товари чи послуги будуть мені корисні? Чому вигідно здійснити покупку зараз? Якщо автор у тексті відповів не це запитання, то, з великою ймовірністю, читач виконає цільову дію.
 
Продающий текст 2
 
Помилково вважати, що текст, який продає, ефективніший за рекламний. Кожен виконує власне завдання: рекламний привертає увагу, а той, що продає, «змушує» зупинити свій вибір.
 
Отже, текст, що продає, орієнтований на миттєву реакцію читача, на здійснення ним покупки тут і зараз, а рекламний – на обдумування дії.
 
Припустимо, ви прочитали новину про вихід нової моделі ноутбука, але на цей момент не можете собі дозволити його купити. Та за першої ж нагоди ви одразу згадаєте про рекламний текст і поспішите той ноутбук придбати.
 
Перш ніж створювати текст, що продає, потрібно чітко розуміти, що його аудиторія – це вже потенційні покупці. Саме тому їх варто мотивувати на конкретну дію: «Купіть саме в нас!», «Замовте зараз-таки!».
 

Рекламні й тексти, що продають: 4 поєднання

 

  1. 1. Рекламні й ті, що продають: сценарії тренінгів, вебінарів, поштове розсилання.
  2. 2. Ті, що продають, нерекламні: банери.
  3. 3. Рекламні, що не продають: слогани, огляди.
  4. 4. Нерекламні і що не продають: інструкція до техніки, стаття інформаційного характеру.

 
Рекламні та тексти, що продають – це два популярних інструменти маркетингу, що дозволяють компаніям успішно пропонувати й продавати свої товари та послуги. Між цими інструментами важливо побачити чітку межу, і тоді ви зможете підвищити власну компетентність і якісно створювати тексти.