Смотрели 233 раз233
Оставить
комментарий
0
Копирайтинг - творчество или профессионализм

Копірайтинг – творчість чи професіоналізм?

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Поки що оцінок немає)
Loading...

Вам напевно доводилося чути про копірайтинг. Але ви навряд чи знаєте всю правду про нього. Суперечки про те, що таке копірайтинг, не вщухають. Хтось думає, що це процес звичайного написання текстового контенту, а інший стверджує, що це створення гарного тексту, здатного продавати товари та послуги. Деякі вважають копірайтинг професіоналізмом, інші – творчою діяльністю. Насправді професійний копірайтер – це творчий професіонал. Його діяльність – це мистецтво надавати інформацію в цікавому стилі.

 

Копірайтинг: who is who, або чому він так затребуваний

 

Із розвитком глобальної всесвітньої мережі та її проникненням в усі сфери нашого життя професія копірайтера стає все престижнішою та популярнішою.

 

Як тільки не називають копірайтерів: люди, котрі пишуть контент, «народжують» ідеї, продають товари й навіть ті, які «продають себе». Дійсно, доля істини в усіх цих думках є. Без нових ідей неможливо створити текстовий шедевр, а «продати себе» – це обов’язковий мінімум, особливо якщо ви професіонал своєї справи.

 

Обираючи професію копірайтера й занурюючись у неї з головою, спеціаліст повинен зрозуміти для себе, як йому працювати: швидко неякісно й дешево чи довго дорого й результативно.

 

Якісний копірайтинг дозволяє:

  • • вивести сайт на новий рівень за допомогою текстів, що продають
  • • вирішити завдання клієнта;
  • • привабити нових відвідувачів на сторінку;
  • • спонукати людину замовити товар чи скористатися тою чи іншою послугою.

 
Грамотний копірайтинг виключає написання простого буденного тексту, він робить акцент на оригінальних фразах, заманливих заголовках і підзаголовках, стежить за грамотністю. Якщо ви додаєте в текст воду, пишете відверті дурниці й при цьому вважаєте, що такий контент зацікавить людей, то глибоко помиляєтесь.
 

Що відрізняє копірайтера від звичайного письменника?

 

Копірайтер – це не просто письменник, це людина вдумлива, творча, грамотна, що інтуїтивно відчуває логіку пошукових роботів. Це майстер слова, генератор ідей, менеджер із продажів. Це спеціаліст, який знає, як створити читабельний, унікальний текст на простій і зрозумілій мові. Його контент цікаво читати, хочеться аналізувати й запам’ятовувати, та головне – він продає!

 

Письменника та копірайтера об’єднує вміння перетворювати власні думки на осмислений текст. Але головна різниця – це тяжіння до форми.

  • • Письменник – це літератор, він використовує певну форму для подачі інформації.
  • • Копірайтер все ж ближчий до журналіста, головне для нього не форма, а зміст. Він має знання про техніку продажів, постійно вдосконалюється та працює з різноманітною тематикою. Вузько спеціалізованих копірайтерів точно не зустрінеш.

 

Ці спеціалісти намагаються написати текст з коротким терміном життя, який, ніби шекспірівський Отелло, зробив справу – і пішов. Проте зробити дію він повинен обов’язково.

 

Тобто одним із завдань професійного копірайтера є уміння відштовхнутися від власної точки зору. Він вирішує завдання переважно маркетингового характеру.

 

Всупереч розповсюдженому міфові, копірайтинг не написання лише інформаційних оглядів, сценаріїв і контенту розважального характеру. Це процес створення контенту, що продає.
 

5 факторів, що визначають суть копірайтера:

 

  1. • Бере відповідальність за якість власної роботи.
  2. • Уміє працювати й вирішувати поставлені перед ним завдання самостійно. Працює, спираючись на системний підхід
  3. • Мислить як аналітик і знає, як структурувати текст.
  4. • Має навички переконання.

 

Як дізнатися, що текст продає?

– до вас стало звертатися більше клієнтів;

– ваші товари купують з більшою швидкістю, ніж раніше.

 

За описом товару можна відразу передбачити, зацікавить він чи ні. Завдяки лендингу можна дізнатися про здійснення цільової дії.

  • • Копірайтер не просто пише гарний текст, він наповнює його особливим змістом, спеціальними ключовими фразами, і тим самим намагається агітувати читача. Тексти повинні вирішувати завдання клієнта, відповідно копірайтер – думати й аналізувати, щоби знайти рішення.
  • • Копірайтер пише статті для бізнесу, які допомагають підписувати угоди, збільшити прибутки компанії та зробити її конкурентоспроможною.
  • • Копірайтер уміє складати листи для рекламних розсилань, комерційні пропозиції, прес-релізи, односторінники та інший рекламний контент.