Смотрели 303 раз303
Оставить
комментарий
0
Ключевые атрибуты бизнес текстов

Ключові атрибути бізнес-текстів

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оцінок, середне: 4.00 серед 5)
Loading...


Сучасний бізнес можна порівняти з річкою, у якій рясніють риби з гострими зубами. Вони чітко, без жалості, йдуть до своєї мети, аби позбутися своїх конкурентів і розірвати їх на шматки. Щоби вижити в такому бурхливому вирі, потрібно бути не менш «зубастим»: «народжувати» ексклюзивні ідеї, просувати товари/послуги найефективнішими способами й створювати креативні бізнес-тексти. Саме якісний текстовий супровід багато в чому допомагає розкрутити компанію й вивести її на новий рівень, «заглушивши» конкурентів.

Бізнес-тексти впливають на імідж і ореол компанії. Такі спеціальні текстові матеріали повинні бути грамотними, чіткими й зрозумілими. Їхній сенс має бути направлений на вирішення конкретних завдань підприємства чи фірми, які зводяться до збільшення прибутків. Такі завдання бувають різних типів, наприклад:

  • • збільшення прибутків завдяки клікам (це тексти, що продають);;
  • • формування престижу компанії (це іміджеві тексти);
  • • приваблення клієнтів (це SEO-тексти).

Таким чином, бізнес-тексти повинні бути створені так, щоби досягти основної мети

1 атрибут – чітка мета

Про цей атрибут потрібно завжди пам’ятати, інакше бізнес-тексти не принесуть швидкого успіху.

Пам’ятайте: мета повинна бути в кожного бізнес-тексту!

2 атрибут – конкретне позиціонування

Деякі бізнес-тексти не мають позиціонування – це дуже грубий недолік. Важливо акцентувати увагу на тому, що фірма направлена на одиничні замовлення.

Пам’ятайте: чітке позиціонування – запорука успішного бізнесу.

З атрибут – мова потенційних клієнтів

Якщо ви пишете бізнес-тексти на діловому, офіційному сленгу, то його навряд чи читатимуть. У кращому разі по ньому пробіжаться очима, але не більше. Подібний текст здається «сухим» і не приваблює людей.

Пам’ятайте: потрібно передавати думки на доступній і чіткій мові. Варто відмовитися від зарозумних слів і мало кому зрозумілих термінів.

Помітити ефективність тексту для бізнесу досить просто: продажі збільшились, а конверсія зросла.

Створення ідеального бізнес-тексту: порція корисних порад

Далеко не кожному копірайтерові вдається створити якісний бізнес-текст. Як же скласти справді грамотний і ефективний текст для бізнесу

Чітка мета → створення емоційного та оригінального тексту → чудовий бізнес-текст. Який результат отримуємо? → Розкрутка бренду й поваги до компанії → зростання прибутків.

Якщо дотримуватися такої послідовності, то ваш текст буде успішно продавати товари й послуги, а ще сформує добру репутацію для компанії чи підприємства.

  • • Текст повинен бути направлений на конкретну цільову аудиторію. Він не має бути шаблонним, перевантаженим розумними фразами, таким, що втомлює.
  • • Текст не должен быть утомляющим, шаблонным и перезагруженный умными фразами.
  • • Після написання уважно перечитайте текст, поставте себе на місце потенційного клієнта. Якщо текст зацікавив, вважайте, що ви добре впоралися із завданням.
  • • Чудово знати свою сферу діяльності замало, потрібно вміти грамотно викладати думки, тому в деяких випадках доцільно довірити створення бізнес-тексту професіоналові.