Смотрели 228 раз228
Оставить
комментарий
0

5 порад для копірайтера. Привертайте увагу до своєї роботи за допомогою блогу та отримуйте зворотні посилання

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Поки що оцінок немає)
Loading...


У більшості випадків те, як ви презентуєте свій контент, так само важливо, як і те, про що ви пишете. Залежно від того, як ви структуруєте власні статті, що розташовуєте в них та який медіаформат використовуєте, щоби представити їх аудиторії, ваші результати будуть відрізнятися. Деякі матеріали чудово підходять для того, щоб розповсюджувати їх через соціальні медіа, але вони не можуть привабити багато зворотних посилань. Інші створюють тон участі, але не більше. Весь контент, який ви створюєте, повинен мати кінцеву мету. Знайте, що ви збираєтесь досягти.
 
Однією з найбільш розповсюджених і важливих цілей змісту є приваблення посилань. Посилання досі залишаються необхідною частиною SEO і, ймовірно, ще довго будуть такими у майбутньому. Backlinks (зворотні посилання) не лише допоможуть краще знаходити ваш пост у пошукових системах, вони допомагають також усім іншим постам на вашому сайті.
 

1. Люди завжди любили й любитимуть матеріали, викладені у вигляді списку

 
списки

 
Просто погляньте на приклад:

  • • Ресурси для засвоєння інтернет-маркетингу.
  • • Поради, як конвертувати відвідувачів у підписників e-mail.
  • • Науково перевірені методи, щоб привабити лояльну аудиторію.
  • • Копірайтинг стратегії, що покращує коефіцієнт конверсії на 113%.

 
Найбільш важливим є те, що винесення повідомлень у список є надзвичайно постійним популярним методом, який допомагає отримати стійкий результат. Три з чотирьох ТОП-постів займає саме контент, представлений у вигляді списку.
Чому люди люблять контент у вигляді списку?
 
Списки залишаються одним із найпопулярніших типів контенту. Це тому, що вони мають декілька ключових речей.

  • – Роблять конкретну обіцянку: читач знає, як багато уваги він повинен витратити на статтю.
  • – Вони розкриті: майже всі читачі проглядають статті. Оскільки кожен елемент списку, як правило, – підзаголовок, то зрозуміти його суть легко й швидко.
  • – Викликають цікавість: це майже як випробування. Чи можете ви вгадати Х способів зробити щось? Звичайно, ви, напевне, знаєте один чи два, але залишаються великі пробіли, які захочете заповнити. Цікавість перемагає.

 

2. Вийдіть за межі очікувань за допомогою створення інструкції

 
создание руководства
 
Найдіть тему та визначте сферу: тема й обсяг допоможуть визначити, наскільки дорого вам обійдеться створення інструкції (наприклад, витрачений вами час). Пам’ятайте, що це «кінцева» інструкція. Вона повинна мати все на вибрану тему. Якщо ви обираєте дійсно широку тему, наприклад, «Інструкція з маркетингу», вам доведеться написати сотні тисяч слів. Краще почати з вужчої теми десь на 10 000 слів, але охопити в ній усе. Зверніть увагу, що ви можете обмежити сферу в інших відношеннях. Наприклад, в «Інструкції з інтернет-маркетингу» можна підкреслити, що вона для початківців. У такий спосіб ви зможете охопити все, що потрібно знати початківцю, без зазначення того, що має знати експерт.
 
Врешті-решт, надсилайте листи іншим блогерам, зацікавленим у вашому керівництві. Але не пишіть іншим копірайтерам і SEO-спеціалістам, адже вони навряд чи будуть дуже доброзичливі. Працюйте з блогерами, які пишуть про створення онлайн-бізнесу, сайтів електронної комерції, нішових сайтів і т. п. Вони не є прямими конкурентами, і, скоріше за все, будуть зацікавлені у вашому керівництві. Тому є можливість, що вони погодяться поставити посилання на ваш сайт у майбутньому.
 

3. Попрацюйте над інфографікою вашого ресурсу

 
инфографика
 
Інфографіка створює вже не такий ефект, як було спочатку, але вона досі може привабити велику кількість посилань.
Інфографіка сьогодні – найбільш вірусний вид контенту, який ви тільки можете створити. Коли графічний спосіб передачі інформації лише з’явився, користувачі були просто зачаровані. Але зараз, щоби привабити користувача, необхідно створювати зображення більш високої якості.
 
Проаналізувавши один популярний ресурс, можна навести приклад, що за останні два роки результати не були такими високими, як після розташування нової інфографіки, а саме: 21 582 відвідувачі; 371 зворотне посилання і 34 унікальних домена.
Непогано, чи не так?
 
Оберіть правильну тему: інфографіка унікальна тому, що вона може нести практично будь-який тип повідомлення. Знайдіть хорошого дизайнера. Тут ви можете піти двома шляхами: або найняти дизайнера, або найняти агентство.
 
Ви можете зекономити гроші, як правило, роблячи це самостійно, але вам, скоріше за все, доведеться вчитися багатьох речей, які займуть немало часу.
 

4. Допоможіть впливовому блогеру стати ще кращим в очах підписників

 
ключ
 
Ваше перше завдання – зібрати 5-10 блогерів, з якими ви хотіли б підтримувати зв’язок і отримати від них посилання.
Річ у тім, що коли ваш блог стає популярним, вам починають надсилати безліч коментарів і листів зі словами «класний пост, це було дійсно корисно» тощо, але ви ніколи не дізнаєтеся, чи насправді ваша робота допомагає читачам.
 
Кожен отриманий коментар чи лист з хорошими побажаннями залишить посмішку на обличчі. І от що потрібно робити.
Необхідно звертатися до таких блогерів і запитувати їхньої поради. Тоді, обравши для себе основні, ви зможете починати застосовувати їх на практиці.
 
У своєму блозі ви можете давати поради копірайтерам, що починають свій шлях, і одночасно писати про власні досягнення чи як ви до них ішли.
 

5. Покажіть підписникам, що вам не все одно

 
5p
 
З часом коло ваших читачів наповнюється іншими блогерами, колегами й просто читачами, зацікавленими у вашій ніші.
 
Якщо ви бажаєте привернути увагу та посилання, потрібно створити щось, що схвилює всіх підписників.
 
Дайте їм відповідь на питання, які погано розкриті іншими блогерами. Оберіть найцікавіші дані та представте їх публіці. Після того, як ви зробили багато роботи, це заманливо – просто викласти все це, фактично кажучи «Я зробив доволі, ось воно».
Але якщо ви націлені на серйозний результат, тоді продовжуйте «творити». Доповніть роботу діаграмами й графіками. Це допоможе поширити роботу по соціальних медіа.
 
Якщо ви будете вести власний блог на постійній основі щонайменше 6 місяців, то, ймовірно, побачите результат, і частина аудиторії стане вашою клієнтурою.