Смотрели 202 раз202
Оставить
комментарий
0
10 составляющих привлекательного заголовка

10 складових привабливого заголовка

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (2 оцінок, середне: 4.00 серед 5)
Loading...

  Думка про те, що в статті найголовнішим є неодмінно сам текст, що доносить до нас якусь інформацію, помилкова. Не можна забувати про важливість заголовка, який у першу чергу приваблює увагу читача.

 

Відкриваючи сайт чи журнал, ми перш за все звертаємо увагу на що? Звичайно ж, на яскраві, привабливі заголовки, які інтригують і ніби заманюють у свої сіті, мовляв, «Прочитай мене, адже це цікаво!». Скільки разів ми обходили стороною сумні заголовки, які не намагалися нас заінтригувати? Безліч. І це велика помилка письменників, рерайтерів і копірайтерів.

 

Заголовок повинен приваблювати й зацікавлювати читача. З нього ми починаємо перегляд кожної статті, книги чи будь-якої іншої публікації. Саме тому не можна до його створення ставитися невідповідально, холодно й без цікавості!

 

Цьому можна легко навчитися, адже на сьогодні існує безліч корисних правил і способів написання ефективних заголовків, і про них ми зараз розповімо. Ця інформація згодиться всім, хто створює статті чи веде інтернет-ресурс, хоче навчитися робити цікаві публікації й досягнути високих переглядів.

 

Вчимося правильно оформляти заголовки

 Почніть з «як». Кожна людина, хоча б раз, намагалася знайти розумне рішення своєї проблеми в інтернеті. З чого починається пошукова фраза? Саме з «як»! Наприклад, «як правильно укладати ламінат», «як правильно зварити каву», «як сказати дівчині, що я її люблю» та багато іншого.

 

Заголовки з «як» працюють безвідмовно і якнайкраще підходять для тих статей, які мають певний ключ.

 

Заголовки с «как»

 
Використовуйте в заголовку цифри. Для цього прикладу візьмемо назву нашої статті «10 складових привабливого заголовка». У цьому заголовку чітко вказано, скільки конкретних варіантів рішення проблеми пропонує стаття.

 

Чи ж інший приклад, з яким стикався той, хто любить готувати: «5 святкових страв», «10 салатів на кожен день» та багато іншого. Кожного привабить такий заголовок, але чому? Тому що йому пропонують конкретну кількість варіантів страв, із яких він може обрати найбільш підхожий. Статистика показує, що заголовки з цифрами мають більшу клікабельність.

 

Заголовок «70% туристів обирають Туреччину» обов’язково привабить увагу багатьох читачів. Чому? Вся справа в цікавості, адже хочеться дізнатися причини вибору такої значної кількості туристів. Чому вони обирають саме Туреччину? Про це кричить сам заголовок!

 

Цифры в заголовке

 
Заголовок-питання. «Хочете стати фінансово незалежним?», «Чому не було кінця світу?», «Чи потрібно працювати до виснаження?» – це приклади привабливих заголовків для читачів. У них інтуїтивно виробляється бажання дати відповідь і, відповідно, цікаво, що думає з цього приводу автор. Краще за все використовувати конкретне звернення до читача.
 
Заголовок-новина. Той, хто любить новини, підтвердить, що голосний заголовок мимоволі зачіпає погляд в стрічці новин.

 До прикладу: «Влада України не давала наказу на обстріл мирних мешканців», «Створено найефективніший сервіс для збільшення прибутків інтернет-магазинів» чи ж «Винайшли апарат для польотів на Марс». Ці статті хочеться прочитати, адже їхні заголовки привертають увагу. Ці назви повинні мати в собі ключовий момент якоїсь події.
 

Заголовок-новость

 
Чіпляємо за живе. Важко пройти повз заголовок, що каже безпосередньо про насущну проблему читача. Він зачіпає за живе й дає надію на вирішення проблеми. Наприклад: «Забудьте про безсоння раз і назавжди», «Зайва вага – проблема, яку можна легко вирішити», «Втомилися працювати за копійки на «дядька»?». Ті, у кого труднощі з цією проблемою, обов’язково прочитають цю статтю.
 
Заголовок із відповіддю, поясненням чи уточненням. Приведемо вичерпний приклад: «Як все встигати, чи правильна організація робочого дня». Тут є все, що нам цікаво: і питання із заманливим «як», і готова відповідь «правильна організація робочого дня».
 
Створюємо інтригу. Заголовки, які можуть заінтригувати, найефективніші, адже в людей прокидається бажання розгадати таємницю. Наприклад: «Секрет вічної молодості розкритий», «Ти не знав цього про себе».
 

Заголовок-интрига

 
Особистий досвід. Людям властиво звертати увагу на досвід інших, вони до нього прислуховуються й роблять власні висновки. Такий підхід добре діє і в написанні заголовків.
 

Наприклад: «Як я схудла на 15 кг всього за декілька днів», «Як я навчився заробляти в інтернеті», «Як я легко кинув палити».
 
Фактори страху. Кожна людина має певні страхи. Хтось боїться захворіти, хтось – павуків, смерті, розлучення – і заголовок повинен навести на думку, що стаття має підказки для позбавлення від страхів читача. Наприклад: «Ця методика врятує ваш шлюб від розлучення», «Як знизити ймовірність захворювання на рак». Ці статті обов’язково стануть популярними, адже їхні заголовки інтригують і приваблюють.
 

Заголовок для ПС. Рерайтери та копірайтери в курсі ключових слів і конкретних фраз, які обов’язково повинні бути присутні в заголовку. Стаття просувається в пошукових системах по якійсь визначеній фразі, і вона повинна бути включена в саму назву. Тільки так текст стане успішним.