Смотрели 180 раз180
Оставить
комментарий
0
10 этапов к результативному копирайтингу

10 кроків до результативного копірайтингу

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оцінок, середне: 4.00 серед 5)
Loading...

Не витрачайте свої гроші надаремно. Дотримуйтеся цих нескладних рекомендацій

 
Чи ви власник малого, а можливо, середнього бізнесу, чи просто намагаєтесь увірватися у сферу копірайтингу, написання текстів, орієнтованих на продажі, допоможе вам стати на стежину успіху. По суті, копірайтинг – це один із засобів у цілій збірці маркетингових інструментів. Його можна прирівняти до вкладення інвестицій, у проведення хорошої рекламної кампанії.
 
Текст не повинен збивати з пантелику читача, тонути в жирному шрифті та великих буквах, бути написаний з тяжкими для сприйняття словами. Протягом всієї своєї практики я помічаю багато робіт, складених у такий спосіб. Такий копірайтер не розуміє справжньої мети копірайтингу. Але, тим не менш, досягти тріумфу можна, виконавши десять нескладних кроків. Ось вони.
 

1. Окресліть переваги вашого продукту.

 
Першим кроком стане начерк вашої роботи як основа. Перевагою товару чи послуги буде, звичайно ж, ціна. А якщо іншими словами, то наскільки цей продукт бути корисним для замовника, як він йому слугуватиме. Ви повинні підібрати слова так, щоби переваги вашого продукту були набагато яскравішими, ніж у конкурента. Ключ до успіху – чітке розуміння сильних сторін продукту. Лише тоді можна з упевненістю твердити, що аудиторія його прийме.
 

2. Знайте слабкі сторони конкурента.

 
Писати переконливі тексти можна лише знаючи, чим відрізняється те, що рекламуєте, від іншої маси. Щойно дізнаєтеся слабкості ваших конкурентів, ви зобов’язані переконатися, що аудиторія знає їх і розуміє, що купити в конкурента буде помилкою. Дослідіть конкурентне середовище, подивіться, які послуги й продукти вони пропонують. Напишіть список якостей продукту конкурентів, гірших за ваш товар.
 

3. Знайте, яка ваша аудиторія.

 
Ви ж знаєте, що будь-яке оголошення має власну аудиторію, яка його переглядатиме. Присвятіть шматочок свого часу на якнайдетальніше дослідження вашої аудиторії. У більшості компаній саме 20% клієнтів постачає 80% від загального числа продажів. Такі 20% можна вважати найвигіднішими клієнтами. І ваше завдання – створити текст переважно для них. Нижче наведено приклади, які вам допоможуть:
 

  • • вік;
  • • рід;
  • • національність;
  • • прибуток;
  • • інтереси;
  • • місце роботи.

 

4. Визначте мету.

 
Перш ніж розпочнете роботу, ви зобов’язані усвідомлювати саму мету. Ваші читачі повинні розуміти, як ваш продукт допоможе полегшити їхнє життя, що змусить їх відчути себе більш комфортно, зекономить їхній час, зменшить витрати. Проходячи цю сходинку, ви зробите кроки, яких не робили до цього часу. Важливо розуміти особливості вашого сегменту, його переваги, відмінні риси, описуючи те, як вони вплинуть на життя вашого цільового покупця.
 
Пам’ятайте основне правило копірайтингу: продукт чи послуга має набагато менше значення, ніж його можливість задовольняти потреби замовників.
 

5. Використовуйте більше займенників «ви» замість «ми».

 
Важливо писати таку роботу, яка звертатиметься до читача. Вона повинна розповідати не про вас, а фокусуватися на читачеві. Наприклад, такий текст: «Ми доставляємо суші протягом півгодини» і «Ви отримаєте свою доставу суші протягом півгодини». Перший варіант має орієнтацію на бізнес, а другий – на клієнта. У такий спосіб, ви звертаєтесь безпосередньо до ваших клієнтів, отже, це набагато ефективніше.
 

6. Розумійте місце розташування вашого тексту.

 
Працюючи, ви повинні розуміти, що залежно від того, де буде розташована стаття, обиратиметься її стиль і тон написання. Адже ви спираєтесь на читачів, що побачать вашу статтю. Різні ЗМІ потребують різного ступеня переконливості.
 

7. Не викладайте в тексті завеликі обсяги інформації.

 
Не варто ризикувати увагою аудиторії, використовуючи в статті надлишок інформації. Ефективніше буде розповісти читачеві про те, що він повинен знати, а для отримання інших відомостей йому буде краще зв’язатися з вами.
 

8. Спонукання до дії.

 
Це один із важливих аспектів копірайтингу. Ви повинні створити впливовий текст, керуючись пунктами 1-7. Переконавшись, що аудиторія реагує на ваше оголошення легко, змусьте її діяти.
 

9. Прикрийте себе.

 
Ви повинні забезпечити гарант вашому замовникові. Закликаючи до дії, ґрунтуйтесь на сервісі.
Але будьте обережні! Не пишіть того, що неможливо виконати. Приклад слів, які можна використати:
 

  • – гарантований;
  • – безкоштовний;
  • – без інвестицій;
  • – без ризику;
  • – 100% і т. д.

 

10. Корекція

 
Дуже важливо відредагувати свій текст, щоб уникнути припущення граматичних і стилістичних помилок. Це правильний спосіб втратити свій авторитет раз і назавжди.
Копірайтинг – справа до снаги багатьом, якщо проводити підготовчі роботи. Не бійтесь ризикувати та вчитись на власних помилках.